Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
Andai itu takdirnya ....
Thursday 24 May 2012 | 12:29 | 0 comments
Ya ALLAH ..
 

Tepon bunyik lagu CNBLUE love girl ...   
ohhh Kak pina  ...
 

 AKU : Kenape kak ??
 KP : eh kau tahu tak depan sekolah kau ade accident , budak sekolah kau ke ??
 AKU : ye ke kak ? terok ke ?? laki ke perempuan ??
  
( jantung aku dah kat luar dah + darah berderau)

 KP : terok lahh kepala hancur , dah  MENINGGAL  budaknye , perempuan !!
  
(tangan dah menggeletar , Ya ALLAH dugaan ape yang kau bagi ni ???)
  
AKU: dengan ape ?? Ya ALLAH sape pulak ni ??
 KP : dengan trella .....




       Pica dgn fikah dah mengelabah tepon budak2 sekolah yang duduk luar semua , tetibe fikah dapat call ...
  Rupe2 nye kawan kitorang yang paling baik + best +gile yang dah pergi ....Memang tak expect Nur Nawarah Binti Wahab yang dah takde sebab die duduk asrama .die balik rumah sebab cuti sakit. Otw nak pegi sekolah , hantar KFC yang die belanja untuk budak2 asrama . Ya ALLAH besarnye dugaan yang kau bagi kat kitorang kali ni ...
      
      Memang tak percaye sngat2 sebab last aku jumpe dia hari Isnin kat kantin makan satu meja dengan dia .
siap kacau2 aku lagi . Bile ingat kate2 terakhir die cakap degan aku hari tuh memang sebak ! Mase form 3 ingat lagi die duduk semeja dengan aku.selalu gosip2 dengan die .. YA ALLAH ....

      Ya ALLAH Kau permudahkan lah perjalanan dia disana , Ampuni lah dia Ya ALLAH ... dia sahabat yang baik Ya ALLAH , anak yang baik . tempatkan lah die ditempat orang yang beriman ....


yang montel2 tulah die ... yang lentok tuh ..

 


    AL - FATIHAH....





Old things | New things