Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
Wednesday 11 April 2012 | 14:40 | 0 comments

Mereka !!!
 
 
Hai !lama dah tak update blog, okey takde pape pun nak citer kan ...
So, sekarang ade citer hehehe (kenapa aku rase ayat aku mengarut?) Ahhhhh lantaklah ...
Okey2 minggu lepas aku pergi Kem for Kelab Prostar , for sure lahh aku pergi dengan BFF aku , 
si Nafisah Yeop a.k.a Ustazah a.k.a Adik Pica 
 
Memang best tau Kem ni. Banyak2 Kem yang aku dah pergi kem ni yang paling best tau ... 
Ramai gile kawan baru yang aku jumpe kat sane. Memula tengok muke dorang semua nak cop poyo la belangak la apelah kan ...
Bila dah kenal macam2 yang digosipnye .. 
Okey korang memey sweet + baik+ gile  
AKU SAYANG KORANG !!!
 
Sweet memo lahh ..

NADA Y..



Park Eiy Gee !!! 

 HAHAHA  pica tak nampak ...


Old things | New things