Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
Greyson Chance
Monday 16 April 2012 | 21:29 | 0 comments

     oh GREYSON CHANCE ....
      eeee budak kecik ni aku geram je tengok tau muka dia .. comel sangat  macam aku ade tak ???( kedip mate laju laju ) hehehe siryes wei aku geram gile tengok muka dia ni macam ank patung tau comel sangat !!!

     okey , tujuan utama aku tulis entry kali ni sebab nak promote yang die nak datang 17 APRIL ni , so , aku nak cakap yang aku nak pergi dan jumpe dia dan aku akan pengsan lah kan , agaknye bukan pengsan lagi kot , gali kubur terus sebab dah tak sanggup nak tengok muka dia yang bersih lagi suci ( die pakai pencuci muka ape ye agaknye ??) aku dah mulalah merepek kalau ceghita pasal orang hensem. Tapi yelah TAKDIR,takdir yang menentukan segalanya yang aku memang takde jodoh dengan dia , hahahaha aku memang suke perasan 

  
okey dia sungguh comell ..
     


     Gaye aku macam dapat pegi je kan ?? kau ingat kau anak orang kaye yang boleh hulur tangan kat bapak kau then dapat ape yang kau nak ?? SEDAR DIRI kau tuh sikit. Tapi kalau nanti aku dah besar aku nak pegi konsert die .. INSYAALLAH ... okeylah apepon aku sayang sama kamu greyson chance ...   

  p/s : aku tak paham kenapa ade orang tulis 'saya' jadi 'saia'! sungguh aku tak paham !! TQ



Old things | New things