Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
She`s the one
Friday 24 February 2012 | 17:55 | 2 comments
 
 
Hai and assalamualaikum ..
lame tak update ..


Nama di Noor Saidatol Nafisah Binti Yeop. Aku gile sayang dengan kawan aku ni , aku rase terharu gile bile die cakap dia sayang aku , bile cuti hari die call aku  mesej aku dan tak pernah lupe untuk cakap "i love you" , "take care" sume tuh .Nampak sangat die caring gile dengan kawan die kan ??? huh?

Sampai abang ipar aku cakap aku ni Lessy . Aku macam tak boleh terima sikit arr  bile die cakap die nak carikkan pakwe untuk aku
makkk aiii agak lah bang  ...

Ape yang bestnye die ni, die giler tahap katak baru lepas mengawan kat depan kantin sekolah aku, bende yang siryes boleh jadi bahan untuk die. Aku pun tak paham  ni. Then die ni ... arrrrr ... ummm  Cuteee la !!! eemm boleh lahh ...okey pica kau kembang gigi ...  hehehe 


Aku buat entry ni khas untuk kau picah . Aku terharu gila dengan ape yang kau buat untuk aku. Kau selalu citer pasal aku kat blog kau , Kau caring giler. Aku rase terharu giler pulak.  Aku tak tahu nak balas dengan ape. Kaulah kawan aku dunia dan akhirat  ....

Mesti kau senyum macam ni kan bila bace entry aku ???hee


Old things | New things