Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
harus ke buiat cenggitu ??
Wednesday 26 October 2011 | 16:37 | 0 comments
 
 
"Anyeong !!! ahh exam pmr dah habis , tapi tambah lagi dengan sma !! oetokhae ~~ hajima ~ hajima ~"
 
Menyampah saya bile bukakk FB mesti budak2 buat status cenggitu ! bukan lah saya tak penah buat tapi agak2 lah weyh, kite ni org MALAYSIA! banggalah sikit !! ni tak, nak membanggakan bahasa negara lain jugak. Ap ni??? 
 
 
Memanglah saya pun teringin nak cakp dalam bahasa asing tapi dari rumah sampailah ke sekolah asik cakap bahasa korea je memang org menyampah !! ape buruk sangat ke bahasa melayu kite ni ?? saye tahu itu hak masing2 tapi tolonglah jangan sampai membuatkan orang rase korang tu menjengkelkn dan menggelikan. eewww ~~
 
 
beast yg best !
 boyfriend yg comell !!
 
 
 ft island !!
 
 
Saya bercakap secara umum ye takde niat pun nak mengutuk sesapa tapi hanya untuk menegur. Saya pun dalam dunia anda meminati k-pop. Harap takde sesiape yang terasa lebih. hehe ..


Old things | New things