Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
Sambutan Hari Raya SAMTK
Monday 5 September 2011 | 17:37 | 0 comments
  Assalamualaikumm ...
hai dah lame kan saya tak update blog ni ..labah labah dah bersarang kat dalam ni !! over pulak !

 okey tadi kat sekolah ade sambutan hari raya dan semua orang pakai baju kurung dan saya seorang SAHAJA (tipu !)ade la jugak beberapa orang yang memakai baju sekolah ... agak malu lah di situkan sebab bila masuk kelas je semua orang tanye "kenapa ko paki baju sekolah ??"  dan saya pun jawab "sukahati akulah !!" agak kasar tapi dorang paham okey ?? 
Tapi aku gamble je la kan ??? tapi malu mmg malu  tak terkata lahh ..kan tapi takpe saya tetap gamble !! hehe..


SELAMAT HARI RAYA .....



Old things | New things