Purple-licious
Ucapan YDP Tuan Tanah Kedaung

Nama diberi Mieda Yusri. 16 years old.
Do follow my blog okey? Enjoy it ;)
Bonjour

Assalamualaikum! Thanks sebab sudi melawat blog yang tak seberapa ni :) Jangan lupa, tinggalkan jejak langkah anda disini.
Thanks a lot! ;)
Navigations

Follow me? Stories The Owner

Tagbord

Memories


Credits

Edit Blog by Qiella
Blog owner: Me
cerita sedih (-,-)"
Wednesday 7 September 2011 | 17:29 | 0 comments
   Selamat hari raya !! ade lagi yang dalam mood raye tuh ??? saya rase semua dalam mood exam kn ??? dengan PMR nye,trial SPM,SMA (untuk yang bersekolah agama sahaja ) .

 
 Ni nak ceciter sikit , saya dah jatuh hati ni !! AAAAHHHH !!! Sape boleh tolong saye ?? okey sebenarnye saya dah jatuh hati pada satu new boy group korea ni !!! lepas b2st dan ft island sekarang mase untu BOYFRIEND !! AAAHHH !!! comelya mereka dalam mv ~BOYFRIEND ~ saba jela tengok dorang buat aksi yang comel !!!
TADA!!! INILAH BOYFRIEND !!     

Comelkan mereka !!! saya berminat dengan twins dorang ! unikkn ??? sorang kwang min sorang lagi young min , tapi saya berminat dengan young min sebab dia REALLY handsome boy ! dahlah malas nak BERANGAN ! dapat tidak jugak !! hehe



Old things | New things